torsdag 12 januari 2012

¤¤¤ What a feeling!!!¤¤¤

Dagens foto:

 
Åh jag bara ÄLSKAR min fina prickiga kopp!

Idag efter träningen så unnade jag mig en god prickig korv macka. Blev så enormt sugen förut när barnen åt kvällsmat och efter en hel vecka utan bröd så slog jag till. Jag gillar ju verkligen mackor men jag har faktiskt inte saknat smörgåsen så mycket som jag trodde jag skulle göra. Frukosten har ju numera bestått av havregrunsgröt och efter träningen så har det blivit stekta ägg. Så en smörgås smakade väldigt bra. Till det hade jag en god kopp med varmt te. Perfekt avslutning på min kväll med andra ord.

Även denna kväll gick i träningens tecken. Hade först mitt Body Balance pass, kul med så mycket folk som idag men jag missade tyvärr lite på en låt. Tror inte att det märktes då jag improviserade för att hamna rätt igen men JAG märkte det ju. Men jag har ju givetvis förklaringen till detta. Det nya passet ligger ju verkligen i fokus för mig just nu så det är inte så konstigt att det går ihop lite grann.
Efter mitt ordinarie pass så övade jag på dom första 6 låtarna från nya passet. Stegen sitter någorlunda. Bara svårt att veta hur länge man ska hålla ut och så vidare. Så det blir till att öva mera.
När jag ändå var på gymmet passade jag på att uppdatera min "powerdance". Hoppar ju in för en annan instruktör som fick förhinder på tisdag kväll. Och jösses! När jag stod i min ensamhet och höjde volym så vågade jag verkligen ta ut stegen. Jag dansade faktiskt på ett helt annat sätt än vad jag vågar göra under mitt pass. Och det är lite konstig, har ju ändå varit instruktör ganska så länge nu men tydligen har inte min nervositet släppt taget om mig. Jag hade ju hur mycket som helst att ge och det kommer jag att visa på tisdag. Varför hålla tillbaka när man gör något man verkligen ÄLSKAR att göra. Det är ju bara att släppa loss och hoppas att dom andra smittas av min entusiasm och ger järnet dom också.



Musiken i dessa filmerna har inspirerat mig till mitt Powerdance pass.
+ mycket mer förstås ;)

Räknar faktiskt denna dagen som två träningspass så nu är jag nere i 51 stycken.
Nu blir det ingen mer träning förens på söndag. Det är andra roligheter som kommer i vägen så kroppen får vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar