fredag 13 januari 2012

¤¤¤ Nu längtar jag till sängen ¤¤¤

Jösses! Vilken stress det blev på jobbet efter lunch. Hatar känslan av att inte kunna bli riktigt färdig. Hela tiden är det något annat som avbryter det man påbörjat. Många bollar i luften är det som gäller men jag har ju alltid varit ganska så bra på att jonglera så förhoppningsvis fixar jag det mesta ;) Men jag är ju mänsklig för tusan! Och jag erkänner att även jag kan fela ;) Men jag HATAR det dock!

Avslutade min fredag med mys i biosalongen. Fick gå dit ensam då min älskling ligger hemma och är sjuk. Men jag träffade och hejade på mycket folk på bion så ensam var jag inte direkt.
Tycker att filmen "Hamilton" var riktigt bra. Det som störde mig var att engelskan inte satt så bra för vissa i filmen. Inte ens Persbrandt lyckades få in engelskan i en normal samtalston. Det lät liksom krystat.
Härlig action från början till slut och jag tycker att fight scenen i slutet var grymt bra och välgjord.
Har inte sett någon annan "Hamilton" film så jag har inget att jämnföra med, men jag ger "Hamilton - I nationens intresse" en stark 3:a i betyg.


Nu ska jag gå upp och pussa på min ljuvliga små "odågor" som sover så gott i sina sängar. Efteråt skall även jag inta sängläge.

Imorgon blir det Disney on ice tillsammans med Loke. Ska bli riktigt kul och jag ser nog framemot det lika mycket som han :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar