söndag 15 januari 2012

¤¤¤ Disney on ice ¤¤¤

Dagens foto:


Jag hoppas verkligen att jag ALDRIG blir för gammal för Disney. Tycker verkligen att det är så bra!
Tog med min Loke för andra året i rad till Göteborg där vi skulle årets "Disney on ice". I år var temat "Prinsessor och hjältar". OCH det var verkligen helt magiskt!
Musiken är underbar och ger mig härliga rysningar varje gång, kostymerna i deras härliga färger är helt fantastiska och showen är helt enkelt spektakulär.
Loke tyckte det var kul men det var nog mamma som njöt mest. Men det bjuder jag på. Som sagt, den dagen jag inte reagerar på Disney längre, den dagen kommer vara mycket sorlig och väldigt långt fram i tiden.


Emma och hennes Tuva var med oss också.  





Bildkvaliten är väl kanske inte den bästa men med tanke på att det är med telefonen så är jag nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar