söndag 15 januari 2012

¤¤¤ Fingrarna har ju inte saknat det direkt...¤¤¤

Har inte haft någon större längtan efter att virka sen jag "hetsvirkade" färdigt filten. Men jag är sådan att jag inte klarar av att ha halvfärdiga saker omkring mig. Så jag tog upp min påbörjade matta och fortsatte med den. Det är faktiskt väldigt roligt men det gör verkligen ont i fingrarna. Det är ju så grovt, både nålen och lakanet som man virkar med.
Fick för övrigt hjälp med att riva lakanet. Pojkarna tyckte att det var kul. Sa det till Anders att jag hoppas att dom kommer ihåg detta när dom är 15 och jag fortfarande behöver hjälp ;)


Troligtvis blir det en badrumsmatta.

Det är dags att göra helvarv nu då den börjat att böja sig rejält.
Tur att jag kan höra av mig till min "mästare" Marika. (Hoppas du förstår att du kommer att få hjälpa mig i slutet va?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar