onsdag 11 januari 2012

¤¤¤ Det är på G ¤¤¤

En bra dag helt enkelt...
Hade dock en stresskänsla över mig när jag gick från jobbet som jag inte riktigt kunde förstå varför jag hade. Hade nämligen inget inplanerat idag! För ovanligheternas skull får man väl säga :)

Mamma och Roger kom förbi och kvällen drog sig mot sitt slut och pojkarna hamnade i säng.
Övade på min Body Balance. 3 nya låtar idag som var svårare än dom jag tränade in sist. Eller ja, kanske inte svårare men jobbigare. Tungt att jobba så mycket med lårmusklerna som man gör under låt 3. DEN måste tränas in och upp om jag ska orka hålla länge nog. För dig som aldrig provat Body Balance så tycker jag verkligen att du ska göra det. Det är en sådan kick och utmaning. OCH det bästa av allt är att man känner sig och blir så stark. En riktigt härlig känsla. Att gå runt med stark och stolt hållning vill vi ju alla göra eller hur :)

Nya låtar till boxpasset är nu ordnat. Tror att det kommer att bli super. Det ska bara övas in också.
PUH!!!! Är det inte det ena så är det det andra.... Men jag gillart!

Imorgon blir det Body Balance 54. Ännu ett pass till min tävling :)

Ha det underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar