tisdag 10 januari 2012

¤¤¤ Det går bra nu ¤¤¤

Har fått jobb hela januari ut och jag är mer än nöjd med mina timmar. Känns JÄTTE bra! Då vet jag att vi klarar oss februari också ;)
Fick reda på goda nyheter av min ena chef idag vilket gjorde att allt känns lite lättare. Man behöver höra beröm och lovord ibland så stort tack för det.

Har ätit en "ny" frukost två dagar i rad och jag känner en stor förändring redan. Håller mig mätt i flera timmar med hjälp av lite vatten. Nu till hemligheten.... Jag äter havregrynsgröt med en proteinshake till det. Eller ja, jag blandar pulvret med mjölk och häller det över gröten. Hade en god blåbärssmak och det gjorde att gröten blev betydligt godare ;) det kan jag varmt rekommendera.

Igår tränade jag på Body balance 55. Övade in låt nummer 1,2 och 5. Och det gick betydligt lättare denna gången än sist jag lärde in ett nytt pass. Musiken och stegen kom liksom direkt. Men nu vet jag mer hur passet är upplagt och jag är helt KÄR i detta passet. Skulle kunna träna det varje dag. Vilket jag kommer att få göra också då jag ska ha nyrelease på det den 21 januari då vi har Öppet hus på Hälsoborgen.
Men jag tror att det kommer att sitta då. Jag har gjort upp ett schema på hur jag ska lägga upp min träning.

54 träningspass kvar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar