söndag 29 januari 2012

¤¤¤ Tjej-spel kväll ¤¤¤

Tänker börja att berätta om det som jag har färskt i minnet. ;) Har precis kommit hem från en trevlig kväll hos Hanna. Emelie och Emelia var också  med, och inte ska vi glömma lilla snälla rara Kajsa som endast gjorde ifrån sig lite ljud när hon skrattade så fint åt Emelia. Det bjöds på ostar och kex och massa gott. Men det som gjorde kvällen aningens extra var ju helt klart sushin. Det är riktigt gott måste jag medge.
Två spel hann spelas underväll och vi kan nog alla säga att vi känner varandra lite bättre nu än innan.;)
Stort tack i allafall och nu planerar vi in mer träffar av denna sorten, eller hur?


Hanna visar Emelia hur man gör när man gör sushi. 

 Ost och kex var uppdukat

 Wasabi i rätt mängd är jätte gott

 Söta Emelie


 MMMM sushi. Hanna hade gjort en god röra som hon hade med bland algerna ;) Riktigt gott som sagt.

Söta Kajsa var med hela kvällen och hon var helt bedårande.


Lilla pappsen var hemma hos oss idag. Han är ju vår alltiallo och snickare och fixare när det gäller huset. Så jag berättade för honom om lite planer jag har och han hummar och tycker att allt är jobbigt men att det nog går att ordna. Vi får väl se hur långt pengarna räcker säger jag ...

Träningen har gått bra även denna veckan. Två pass med Body Balance, ett pass med box och ett pass med powerdance. Även ett pass med träning inför powerdancen då jag övade in nya låtar.
Sammanlagt har jag nu gjort 22 träningspass sen v.1, vilket betyder att jag har 38 pass kvar till min stora dag. Bara att kämpa på.
Förbereder mig en vecka till på att ta det lite lugnare då halsen gör sig påmind.

Stort grattis till syster som äntligen fick vara med om sin invigning på salongen i Göteborg!
Längtar tills jag får komma ner och hälsa på henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar