söndag 22 januari 2012

¤¤¤ Inte riktigt helt 100 ¤¤¤



Min träning denna helgen blev inte som planerad. Men det gör faktiskt inte så mycket.
Känner mig lite vissen i halsen så jag kommer att ta det lite lugnt då jag har egna pass i slutet av veckan. Promenader får det bli. Men jag är inte orolig över mitt tävlingsmål, har ju "jobbat" upp så att jag har lite till godo. 13 träningspass på 2 veckor resulterar i att det numera är 47 pass kvar till min födelsedag.
I lördags hade vi Öppet hus på Hälsoborgen vilket resulterade i nya medlemmar och det är vi glada för. 2 av dom är vänner till mig och dom gillade vad dom fick prova på tex min Body Balance. Hade ju ny release och det gick galant. Längtar tills nästa gång jag ska ha passet.

Söndagens träning blev ändrad till promenad som sedan blev ändrad till pulka åkning. Syrran hade sovit dåligt och ville inte gå så tidigt som vi planerat så jag och Anders tog med pojkarna till backen istället. Det blev mycket uppskattat av både dom och mig. Gjorde säkerligen av med en del kalorier iallafall, blev ju några varv upp och ner för backen, dragandes med bobbar och pulkor.

  Älskade söte Thor

Det fanns tid för lite posering i backen.  

 Loke orkade dra upp sin "snowracer" alldeles själv.


Vi fick middag hos svärföräldrarna idag och pojkarna stannade kvar där efteråt. Lättare så när det är stängningsdag imorgon på dagis och både jag och Anders jobbar. Men jösses, det är allt bra tomt hemma utan illbattingarna.
På plussidan måste ändå tilläggas att vi hann med och sätta upp hyllor i källaren OCH titta på en film. Vi hade INTE hunnit med både grejjerna om pojkarna varit hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar