onsdag 18 januari 2012

¤¤¤ Skönt att veta ¤¤¤

Nästan fullt med jobb även februari ut. Känns så skönt att veta och så härligt att kunna planera.

Att en enda sak kan få mig så deprimerad. Det är inte bra. Jag måste försöka bita ihop. Alla kan göra fel, vi är inte felfria. Så himla tråkigt när man får höra saker genom någon annan bara. Jag är tyvärr inte såpass stark att jag vågar ta en konfrontation. Får helt enkelt inte göra några fel. Då är ju alla nöjda ...

Idag blir det ingen träning, har huvudvärk och känner mig allmänt trött och hängig.
Men jag släpper inte Body Balance passet för det. Jag ska ligga i sängen och titta på DVD:n och försöka ta in det mentalt också. Det kommer nog fungera fin fint :)

Gårdagens träning blev mitt Powerdance pass. Vi var nästan fullt och även "the boss" var där. Det gick bra fast jag var väldigt stressad, vilket gjorde mig aningens nervös. Men det är bara bra, lite nervös är aldrig fel att vara. Svetten rann och efter första låten var jag så torr i munnen att jag inte kunde prata.
När jag kom hem fortsatte jag träningen. Var tvungen att gå igenom mitt nya boxpass som jag ska ha på torsdag. Det sitter väl inte hundra men men, öva öva.
Räknar dock inte det sista som något pass i min utmaning. Det bara blev så helt enkelt. :)

1 kommentar:

  1. Det finns alltid dom som tycker att man gör fel, men det är bara att hålla huvudet högt å tänka att man gör sitt bästa och vi är inte mer än människor:-) Skulle inte vilja byta plats med dig, då jag vet vilket tufft jobb ni gör på bemanningen om det är där du har fått din kritik...???? Kram

    SvaraRadera