fredag 6 januari 2012

¤¤¤ Ledig dag med familjen ¤¤¤

Först och främst började dagen med att jag blev ledig. Hade bokat in mig själv på för många jobbdagar i rad så jag lyckades byta bort denna. Väldigt skönt men tråkigt att förlora pengar. Men jag måste nog säga att denna dagen var värd det.

Träning med ett härligt Body Balance 55 pass på morgonen. Har kört igenom det två gånger nu och lyssnat mycket på musiken. Dags att börja bryta ner låtarna och öva in passet steg för steg. Känns som att det kommer lättare till mig nu än den första releasen som jag fick. Nu vet man ju lite vad det hela innebär och man både hör och kan förutse lite vad som komma skall.
När jag kom hem stod min man och lagade pannkakor åt oss. Jätte gott, både jag och barnen var mycket nöjda.
Senare, efter att barnen vilat färdigt åkte vi bort till badet. Det var stängt idag men som anställd har man bra förmåner.
Barnen hade det väldigt skoj och ju mer vi var i vattnet desto modigare blev dom. När vi sedan var i bubbelpoolen så var det inte längre någon konst för Loke att doppa huvudet och även Thor visade sig var en riktig liten fisk som kastade sig mellan mig och Anders.

 Vi hade med oss lite god fika som vi smaskade på mellan varven.


Thor mumsade lite melon. 
Vilket var jätte gott att ha med sig när det var så varmt inne i badet.

En härlig dag som avslutades med sista "Lords of the Rings". Dom senaste dagarna har vi sett igenom alla filmer och det går verkligen inte att undkomma att tycka att dessa tre filmer är något utöver det vanliga. Jag vet inte hur många gånger jag sett filmerna men jag är fortfarande lika fängslad som jag var första gången jag såg dom. Nu längtar vi till " Bilbo".


Det blev fyra träningspass denna veckan. Kommer troligtvis inte hinna träna något i helgen då det är både jobb och dop. Men jag är nöjd med fyra. Det är det jag sagt från början och denna veckan gick det att genomföra. Så, endast 56 träningspass till min 30 årsdag. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar