onsdag 28 december 2011

¤¤¤ Numera med licens! ¤¤¤



 För att få ha Body Balance pass på vårt gym så måste det finnas en licenserad instruktör i just det passet. Gick ju denna utbildning i höstas och efter det har jag filmat mitt pass tre gånger.
Skickade in första filmningen men hittade några enstaka fel så jag filmade om veckan efter och blev inte riktigt nöjd med den heller. Tänkte att jag ändå kunde spara det som back-up ifall dom inte var nöjda med min första version. Två veckor gick och jag hörde inget så jag spelade in en tredje gång och blev själv mycket nöjd med resultatet. Skickade in den videon direkt när jag kom hem på torsdagskvällen innan jul.
Tisdagen efter jul fick jag ett mail från LesMills där det stod att dom mottagit en till video från mig men att jag redan var godkänd så dom behövde inte ha den.
Jag läste igen.... jag blev GODKÄND!!! Känns så himla skönt att ha detta ur världen. Jag kan nu få ha mitt älskade Body Balance pass utan att behöva känna press eller måsten.
Det är över och jag klarade det! Nu i efterhand kan jag faktiskt känna att detta har varit jobbigare än vad jag trott. Jag vill ju alltid prestera mitt bästa och skulle jag blivit underkänd hade jag tagit det mycket hårt. Mitt motto är ju att jag alltid ska göra mitt yttersta. Att göra något halvdant är inget jag strävar efter.
Så att klara det på första försöket var väldigt skönt!

Det är dags att börja öva på det nya BB passet. 55:an ligger och väntar på mig. V 3 kommer det att vara öppet hus på Hälsoborgen och då kommer jag nog att visa upp passet.

Även boxen ska ju få sig en uppfräschare. Övade lite idag och passet kommer att få sig en annan "look". Men tycker själv att det kommer bli bra och då är det riktigt kul att få hålla i det. Det kommer att bli jobbigare än tidigare, lite tyngre om man säger så.



Imorgon hoppar jag in för Sofia, så istället för hennes aerobic kommer jag att köra min älskade Powerdance. Svängde på höfterna nere i garaget förut och "movesen" sitter där dom ska. Inte lätt att bara hoppa in och köra någon gång ibland. Måste uppdatera mig så jag inte glömmer mellan gångerna.



Har kommit på en ny utmaning till mig. Fick idén från bloggen träningsglädje och jag ska ha klarat av ett x antal träningspass fram till min 30 årsdag i april. Så återkommer med detta när jag räknat och grejjat lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar