söndag 20 november 2011

¤¤¤ Alltid ledsamt att ta farväl ¤¤¤

Dagens foto:


Petter poserar.
 Han kanske platsar i en katalog för badkläder?



Sofie är en av mina bästa vänner och hon kom hit och hälsade på denna helgen. Hon stannade bara lördag till söndag, men det gjorde inget att det blev kortvarigt. Vi behöver nämligen inte så mycket tid att " lära känna varandra igen". Det känns precis som vanligt mellan oss. Man kan inte tro att hon bor ca 30 mil härifrån, det känns precis som om hon alltid har bott här nere hos oss.

Lördagen började med två stycken härliga men jobbiga träningspass. Först var det Step och sedan Aerobic/ styrka. Mina vader brinner idag kan jag säga, det gör så ont att bara nudda vid dom eller gud bevare, gå ner för en trappa!
Efter träningen fick vi "Loppis -Eva" att öppna för oss så där spenderade vi lite tid och jag fyndade en del saker. Kommer kort på detta senare.
Väl hemma igen så blev det mat och sedan ge oss iväg till Hälsoborgen igen. Vi hade hyrt badet och vi blev några stycken som hade det riktigt roligt och mysigt tillsammans.


Vi samlades i bubbelpoolen



Petter har barnasinnet kvar...

 ... och plumsar i vattnet

 Min Älskling i en så kallad " dum, dummare frisyr"

 Petter fick lite extra lektioner i hur man dyker. Jag tycker att han lyssnade bra och fick in greppet

 Male och Sara i bubblorna

 Syrran och Sofie försöker finna balansen...

 ...och där hittade dom den.

 Obligatoriskt med svarta ögon på en badfest? Jo, jag tror det.


Stefan var lite deppig att det var över så fort. 


Söndagen kom och jag mådde väl inte helt 100 när jag vaknade. Fick värsta värmesvallningarna så fort jag steg upp, men det gick allt över och så var det dags för simskola och box. Sista gången idag och det var kul att Sofie var med och körde. Det var ju hon som gjorde att jag blev intresserad av box och jag tog över hennes pass när hon flyttade.
Efter passet drog sig Sofie undan och det blev lika tomt som alltid när hon åker hem igen.

Du är som en frisk fläkt Sofie
och det är ALLTID roligt att få träffa dig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar