måndag 21 november 2011

¤¤¤ Att vara ute i god tid ¤¤¤

Dagens foto:

Adventsljusstaken 2011

Dom som känner mig vet att jag är en "planerare" ut i fingerspetsarna. Jag ÄLSKAR verkligen att ha en snygg kalender som jag kan få skriva ner allt som jag ska göra. Använder även min telefon (så att Anders har lite koll på mig) men det är inte riktigt samma "feeling". Jag vill fortfarande använda penna och papper.

Jag fick lite tid över mellan jobb och träning idag så då åkte adventsljusstaken fram. Tycker verkligen jätte mycket om julen men i år känner jag egentligen för att vänta med allt pyntet tills det verkligen är dags. Har liksom inte fått någon känsla ännu. Det kanske beror på det milda vädret men mest beror det nog på att det inte känns som att jag är redo. Tiden går så himla fort! Men men... jag känner ju mig så nu kommer det nog komma fram lite varje dag. Jobbar väldigt mycket nu dom två nästkommande veckorna så det känns faktiskt bra att ha börjat lite smått. Två julstjärnonor fick följa med hem och dom gjorde sig mycket bra i köksfönstret. 2 st för 25 kr på Ica. Det var väl en bra affär?

Idag slog jag och Charlotte ihop vår LesMills pass. Hon hade 30 minuter Body Pump och jag hade 30 minuter Body Balance. Det hela gick väldigt bra och jag tror att det var uppskattat. Att göra sånna här pass kan vara väldigt bra för att få medlemmarna att prova på nya saker så jag hoppas att jag får se några nya ansikten på mitt nästa pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar