måndag 27 juni 2011

¤¤¤ Jag klarade det! ¤¤¤

Hade två mål som skulle klaras av innan juni är slut. Idag fixade jag det ena målet. Jag sprang runt forshall! Det beror ju lite på hur man räknar men så som jag räknar så tog jag mig hela vägen runt (start och stopp är inte på samma ställe) och det visar sig vara en sträcka på 3 km. Hade nog faktiskt orkat mera, det gick av bara farten. Skönt väder att springa i, nästan för varmt. MEN JAG ÄR IALLAFALL GRYMT STOLT!
Det andra målet var att väga 72 kg OCH det gör jag inte! Vet inte vad som har hänt men dom senaste veckorna har gjort att jag inte kunnat väga mig. Dålig ursäkt, jag vet. Men detta har bara gjort så att jag inte kommit in i tänket och planerandet igen. Men på onsdag är det dags, jag får helt enkelt stå mitt kast och skämmas när jag kommer dit. Men det är väl det som gör att jag tar tag i det igen.

1 kommentar: