söndag 22 maj 2011

¤¤¤ En lyckad dag ¤¤¤




Lördagen innehöll mycket bra saker. FÖRUTOM min dumma, dumma förkylning!

Men den började iallafall med fotbollskolan som denna gången gick riktigt bra. Loke var aningen skeptisk till att åka - det var ju SÅ jobbigt! Men eftersom jag är en av ledarna så var ju han tvungen att åka med, han kunde tänka sig att sitta vid sidan och titta på. Men det slutade med att han fick vara i den röda gruppen och inte med mig. Och då fungerade det! Han var med och gjorde alla övningar, kom fram till mig ibland bara och sa hej och sedan sprang han iväg igen. GOA UNGE!
Thor satt så snällt i sin vagn vid sidan om och tittade på, mutad med lite kex bara ;)

Att jag och A fick komma iväg på liten egen tid var härligt. Vi höll till och med varandra i handen när vi strosade på gbg´s gator, WOW!
Skämt o sido, men ibland kan det kännas som att man glömmer av att man är kvinna och man och inte bara mamma och pappa.
Vi hade en mysig kväll och förutom filmen så hann vi prata om allt och inget.
Att jag har hittat mannen i mitt liv finns det ingen tvekan på. Jag älskar honom över allt annat och skulle aldrig vilja vara utan honom.



Vi såg filmen "Thor" i 3D och det var en upplevelse.
Filmen var riktigt bra, en 4:a i betyg och det var en mumsig hunk som spelade guden Thor.
Den handlade om asagudarna, allfadern Oden och hans två söner Thor och Loke (känns dessa namn bekanta?) Thor hamnar nere på jorden och skall försöka att ta sig hem till Asgård igen. Detta är ju givetvis filmen i korta drag.
En av mina favorit skådespelerskor var med i denna film, Natalie Portman. Hon har verkligen vuxit i mina ögon och jag tycker att hon är SÅ bra. Har sett några filmer med henne det senaste och dessa kan jag rekommendera :






2 kommentarer:

  1. Ja Thorhunken var det inget fel på ;)

    Vilken härlig liten filur Thor va i lördags, riktig busig och härlig!!

    SvaraRadera
  2. Det var bara kul, kommer vi på lördag igen så ställer jag upp... ingen fara.. Alltid kul att träffa lite andra barn tyckte Hugo!

    SvaraRadera