fredag 20 maj 2011

¤¤¤ Äntligen egen tid tillsammans med Älsklingen ¤¤¤

Jag vill bara berätta ännu en gång att jag verkligen ÄLSKAR mina pojkar mer än allt annat men ibland behöver man som förälder bara få komma bort. Även om det bara handlar om en liten stund. Det kan räcka att jag får gå till affären själv så visst fasen så har jag saknat dom när jag kommer hem igen.

Jag och Anders hade 1-årig bröllopsdag den 15:e maj. En dag som bara kom och gick utan att vi egentligen märkte av det då vi jobbade båda två.
Men nu så har Anders kommit på en överraskning, som inte blev så mycket överraskning eftersom han berättade sina planer för mig.

I julas fick vi ett presentkort på SF av min svåger och svägerska. Då skojade vi lite och frågade om barnvakt ingick också och tydligen gjorde det det. För imorgon (lördag) ska jag och Älsklingen bege oss till Bergakungen i Göteborg och se filmen "Thor" i 3D.
Barnen skall vara hos Stefan och Veronica och det kommer att bli så himla kul!
Känner nästan för att klä upp mig även om jag vet att det bara är bio (förhoppningsvis hinner vi att äta också :)
Det var som jag sa till A. Spelar ingen roll vad det är för film vi ska se på. Bara vi gör något annat än att gå i denna vardagslunken hela tiden. När vi väl är lediga tillsammans (vilket nästan aldrig händer) så måste vi ju ta tillvara på det.
Denna gången gör vi det utan barn, men dom kommer nog inte sakna oss när dom får vara med sina kusiner. Där finns det nämligen bilar i massor!!!!

1 kommentar:

  1. Gomorron!

    ååå va det låter mysigt.
    Man får aldrig glömma bort att det faktiskt var ni 2 som engång träffades & det måste man hålla vid liv....hihiii...säger jag som aldrig vart ensam med Peter på 9år.ska försöka få Alva till att vara barnvakt en kväll på sommarlovet så jag kan överraska honom med middag & bio kanske.Vi försökte faktiskt att åka för nått år sen.Alva sa att åk ni ut en tur ensamma....vi hamnade på TORP & fick hemlängtan..hihii...man är väl inte klok på en enda fläck.
    Grattis till dina 10%!!!!!

    Ha nu en underbar kväll tillsammans, & klä absolut upp dej.det är alltid kul :)
    Kram Nilla

    SvaraRadera