söndag 22 maj 2011

¤¤¤ BLÄÄÄÄ!!! ¤¤¤

Usch för att vara förkyld! Gillar det inte!
Och alltid blir man förkyld när man väl tar tag i träningen, förstår det inte!
Hur ska man någonsin kunna bli bättre om man inte kan få träna så mycket som man faktiskt vill. Ställer in min planerade springtur imorgon och tar mig en promenad istället, för jag tror ändå på att det kan vara bra att komma ut, trots förkylning.

Vädret vill verkligen inte vara på min sida då det gäller min målning av altanen. Så ikväll när jag lagt barnen då kommer jag att påbörja ett projekt i köket. Min bruna bröstpanel ska bli vit. Och kan jag inte måla ute så får det ju bli inne. Det finns ALLTID något att göra!
Kommer att gå från beige, rött och brunt i köket till vitt och svart.
Kommer nog att känns lite kallt i början men det är väl en vanesak helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar