fredag 29 april 2011

¤¤¤ Nytt till altanen ¤¤¤

Man kan ju bara inte låta bli att greja nu när det är så FINT väder. Vill ju bara fixa och dona så att man kan sitta ner och njuta på kvällarna.
Lite nya blommor har flyttat in på altanen.
EN till present i efterskott har även fått komma ut till mitt stora och fina nymålade skåp.

Denna fina "korg" fick jag utav Louise och Christian (det var två, en större och en mindre). Jag använde den minsta till att plantera blommor i men man kan ju säkert ha dom till allt möjligt.

Tycker att det var jätte fin att få in en rosa ton till allt det vita.

Vita pelagonier och silverfall kommer att planteras i denna stora trälåda. Just nu står dom bara där och väntar. Vet nämligen inte riktigt hur jag ska göra detta. Kommer nog få lägga en plast i botten då jag inte vill att vattnet ska tränga igenom ner på bordet, som förövrigt är i riktigt DÅLIGT skick. Sen blir det väl lekakulor och efter det jord.
Vad tror ni om det?

En eller två pelagonier till får det nog bli i allafall.

Vita rosor får pryda mina vita krukor



Och vet ni vad?
Jag bestämde mig för att slipa lite på skåpet. Just för att få fram detaljerna.




Tycker att det blev super bra och jag är helnöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar