fredag 29 april 2011

¤¤¤ Från min Älskling! ¤¤¤

När jag fyllde år beklaga sig Anders lite över att jag BARA fått två presenter från honom. Jag var jätte nöjd med det jag fått men han sa att jag skulle få ett till lite senare.
Tiden gick och jag glömde faktiskt av detta. Till en dag då jag såg ett kuvert ligga i framsättet på Kian. Insåg snabbt att Anders nog inte ville att jag skulle se detta brev då då stod IKEA på kuvertet. Öppnade inte kuvertet även fast det låg där i flera dagar men jag anade ju ändå vad det kunde vara för något. Hade ju önskat mig en fotpall och vad jag vet så finns det väl egentligen ingenting på Ikea som Anders skulle vara intresserad av för egen del. Så jag antog att det var till mig.
Men ingenting hände! Jag väntade hela helgen med att säga något om brevet i bilen. OCH glömde nästan av det hela igen! när Anders äntligen kom in genom dörren med ett stort paket och sa GRATTIS IGEN!
Väl i paketet låg min fotpall som Anders svor lite över att behöva sätta ihop. Men nu är den på plats och soffan känns komplett.



Vem behöver schäslong eller divan när man har världens största fortpall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar