måndag 28 mars 2011

¤¤¤ Puhhh! Vilken helg! ¤¤¤


Vilken tur jag har! Min kära syster valde att bo hos mig denna helgen när Anders har varit i England. Och det tackar vi för! Barnen valde nämligen att bli sjuka just denna helgen.
Det började med Loke, han hade feber på torsdagen när vi hämtade honom från dagis. På lördagen var det Thors tur.
Lördagen var hemsk med näsblod, matvägran, enorma spyor och medicinvägran.
Det piper oroväckande i Thors luftrör också. Och hostan är inget som Bisolvon klarar av. Troligtvis så är det dags för doktorn.
Det är detta Anders kommer att vakna till idag om nu inte barnen har valt att vara friska. Själv tyckte jag faktiskt att det var ganska så skönt att komma till jobbet. Även fast jag sovit ca två timmar sammanlagt denna natt.

Faktum är att jag redan längtar hem! Anders kom hem sent inatt så jag fick knappt pratat med honom. Så senare idag hoppas jag på pussar, kramar och att få höra om hans äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar