måndag 28 mars 2011

¤¤¤ Jag önskar mig ... ¤¤¤



Födelsedagen närmar sig och jag vet att 29 år inte är något att fira och jag tänker inte ha stort kalas. Men att få önska sig lite present kan väl aldrig vara fel. Sen att jag önskar mig lite dyrare saker som jag inte kommer att få är ju en annan sak ;) Men drömma får man...

Jag önskar mig Elementskydd! Ett till köket, ett till vardagsrummet och ett till hallen. Skulle bli jätte snyggt om man kunde lyckas dölja dom fula gamla elementen som sitter där.


Då får man ju ännu mera plats att ställa massa trevliga detaljer!

Sen vill jag ha en lampa till sovrummet. Just nu har vi en gammel plafond som är sedan kriget. Vill ha något annat. Kanske en kristallkrona, modell mindre, eller något som går i svart. Kan inte riktigt bestämma mig då det finns en miljon lampor att välja på.

Hmm... denna lampa har jag nog haft med någon gång tidigare i min blogg.
Den är väl inte modell mindre men jag tycker att den är snygg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar