måndag 28 mars 2011

¤¤¤ På plats ¤¤¤


Även fast barnen varit sjuka så passade jag på att greja lite medan dom sov. Hann även med dammsugning, tvätt, plocka i och ur diskmaskin och städa toaletten. Mammor kan!


Nu är gungstolen äntligen färdig.
Kudden har jag gjort själv.


Stolen fick bli helvit, jag har inte slipat fram något på den. Tiden ska få ha sin gilla gång. Gjorde några fina "skavningar" på den när jag hade alldeles för mycket i händerna men ändå skulle få med mig den upp i trappan.


"Tidningsstället" är ett fynd som jag gjorde för längesedan men inte riktigt vetat vart jag skulle ställa.


Bordet kommer från Anders föräldrahem. Stämplat NK i botten (mycket viktigt ;)
Och det ska vara svart! Det får absolut inte målas! (vem tror ni har denna åsikt ;)
Men jag tycker att det gör sig perfekt som svart så det ska inte ändras.



Mina böcker finns numera precis över gungstolen.


Suddig bild men man ser ju iallafall helheten.


1 kommentar:

  1. Fint med gungstol :) Kan oxå tänka mig en om jag hittar rätt modell.

    SvaraRadera