måndag 28 mars 2011

¤¤¤ Mina böcker ¤¤¤


Jag är en samlare. Framför allt när det gäller filmer och böcker. Jag älskar böcker!
Har en hel del böcker som jag läst hemma av mina favoritförfattare. Finns ett helt gäng med Danielle Steele, ett annat gäng med Nora Roberts. Har nog alla Marian Keyes också.
Nu när jag tänker efter så förstår jag inte riktigt varför jag har sparat alla dessa böcker. Tror ju faktiskt inte att jag kommer att läsa dom igen, visst dom är bra men har man läst en bok en gång så kommer man ju ihåg den så fort man läst några sidor och friskat upp minnet.
Och man kan inte säga annat än att böcker tar plats!

Detta är böckerna jag inte läst.
Böckerna som jag har läst har en egen bokhylla på övervåningen.

Så vad ska man göra? Ska man försöka sälja via Tradera? Eller ska jag spara till vår loppis i sommar? Ja det får det nog bli. Att frakta böcker är ju inte billigt direkt så man kanske inte är intresserad av att köpa via tradera.

Är DU intresserad så är det bara att höra av sig.


2 kommentarer:

  1. Hej o tack för titten hos mig :)
    Ja du böcker... de har jag också ett gäng. Nu ligger de i kartonger för de ska inhandlas en hylla först o de blir liksom aldrig av.
    Jag samlar på Sandra Brown o har nog alla böcker, har hittat gamla pocket på tradera. Men annars ser de ut som att man inte får så mycket för böcker där. Tror du ska satsa på loppis ist.

    Såg din fråga längre ner om Cerazette. Jag åt det när jag ammade o först fick jag ingen mens alls. Sen efter ett halvår hade jag mellanblödningar flera gånger i månaden, gick inte o ha de så. När jag ammat klart bytte jag tillbaka till mina vanliga vilket är Trionetta 28. Tack o lov för att jag kan äta dessa.
    Hoppas de går bra för dig o att inte du har nå problem. Ja de va lite om det :)

    Ha en bra måndag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. jag har en favorit bok, Papillon som jag har läst 11 gånger och nu faller den isär så nu får den gå hädan, den är iallafall väl läst. Annars brukar man inte läsa böckerna mer än en gång

    SvaraRadera