torsdag 6 januari 2011

¤¤¤ Tre dagar har gått ....¤¤¤


Choklad är min största last!

...sedan jag åt godis. Och jag är så stolt! Inte en endaste godis har slunkit in i munnen på mig. Och ändå är jag och jobbar på macken där jag har tillgång till allt jag kan tänka mig. Nu till min fasa såg att dom har beställt hem "mormors löständer" mitt favvogodis!!! Men det är bara att hålla sig därifrån. Till helgen kommer jag kanske unna mig något, har sparat points så det får ingå i min kost. Om jag är sugen vill säga...

Mina favoriter!

Jag kan rekommendera frukten sharon/persimon om man är sötsugen. Denna frukten är lite som jag vill bli. Hårdare på utsidan men mjuk, söt och fyllig på insidan.


En blodgrape blev det igår med och jag försökte äta med sked med det skvätter ju överallt. Så jag skar ut klyftor och det smakade betydligt bättre än dagen innan. Kommer nog kunna få i mig en sådan varje dag.




Planerandet av Spa-helgen tillsammans med Mi fortskrider. Nu har vi fått massor av tips på bra spa men jag tycker nog att Lundsbrunn lockar mest. Har ju aldrig varit på Spa så man måste ju börja någonstans.

Träningen igår gick bra. Började med ett underbart pass med BodyBalance. Hade dock huvudvärk och det kände jag av under passet. Efter det var det mitt Boxpass och igår behövde jag inte vara med då det var jämt antal deltagare. Men jag står ju inte still för det. Använder mig av lite hantlar och går igenom kroppens muskler på mitt eget sätt. Sen så är det ju inte bara stationer för deltagarna utan vi slåss ju mot spegeln också och då måste jag ju visa. Så jag får mig allt en genomkörare iallafall.

Använder mig av 2 och 3 kilos vikter men kunde inte motstå att lägga upp en bild på ett par så läckra ROSA hantlar.

1 kommentar:

  1. Jag brukar dra i mig en balja med popcorn när jag är "sugen". För mig handlar det mest om att händerna ska vara sysselsatta och då spelar det ju för händernas skull ingen roll om det är godis eller popcorn som går in i munnen :) Fast popcorn kanske ger för många poäng inom VV?
    Har oxå besökt Lundsbrunn, min första Spa-resa :) Men tyvärr blev jag besviken...framförallt på den otroligt slitna hotelldelen. Vårt rum var under all kritik :( Men priserna är ju bra förstås... Har du kollat upp Vann Spa ut mot kusten? Såg att de hade ett erbjudande runt 1100 kr/pers för en övernattning. Ganska ok pris om man jämför med tex Spa:t på Smögen där de tar lite till =/

    SvaraRadera