fredag 7 januari 2011

¤¤¤ Då var det bokat ¤¤¤


Helgen den 21-23:e januari är jag och Mi inbokade på Lyxhelg på Lundsbrunn Spa.
Mi valde "Fina fötter" som sin 30 minuters kur, som ingår i priset och jag var feg och valde det samma. Hade kanske tänk prova ett mineral eller örtbad men sedan så vet jag att mina fötter är i stort behov av lite kärlek så det fick bli det.

Slafsade i mig en blodgrape i morse och allvarligt talat, det måste väl ändå finnas ett enklare sätt att äta dom på? Skvätte ner det mesta hemma, mig, barn, köksluckor och en hel del annat.
Ger den samma effekt om man pressar den och dricker?

Haft huvudvärk i tre dagar nu.
Har varit utan godis och cola light sen i måndags.
Kan det vara så att jag har lite abstinens?





1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med spa!
    Duktig du är som håller dig ifrån godis :-)

    Ja namnet Loke är ju ganska vanligt nuförtiden, vet hur många som helst som heter det, eller ja, i alla fall 5 stycken.

    Kram

    SvaraRadera