lördag 8 januari 2011

¤¤¤ Denna dagen kommer inte att bli lätt ¤¤¤

Oj vad jag är hungrig, redan nu! Vet inte hur jag ska klara denna dagen faktiskt. Har ju planerat min mat men problemet ligger i att jag tänkt ta 10 points till en salladsbulle ikväll. Och med i kväll menar jag när Anders kommer från jobbet och har jag tur är han hemma vid 22 tiden.
Har en lunch som består av "Gulaschgryta" och en pizzabulle kvar att fördela ut under dagen.
Kommer att behöva en väldans massa frukt idag!

Ska hem till Familjen Granberg/ Karlsson senare och hämta upp min store prins. Han ska få leka av sig lite med kompisarna Hampus och Oliver. Tänk vilken stor kille jag har som man numera får hämta. Själv blir jag säkerligen kvar på en pratstund. Dom är ju så kära i Thor så han får också komma med och springa lite.
Får se vilken Thor det är som möter mig sedan, en gos eller gnäll Thor. Han har nämligen spytt i natt och på morgonen var han rejält dålig i magen (tur att jag jobbar). Håller tummarna för att det inte är magsjuka.

3 kommentarer:

  1. Oj, rent spontant låter det nog inte så bra att "spara" sig till pizzabullen som dessutom äts så sent på kvällen =/ Hur klarade sig hungern?

    SvaraRadera
  2. hmm, ja den dagen gick väl inte så bra egentligen.
    när jag hämtade loke hos en kompis så hade dom gjort chokladbollar. så då smaskade jag i mig några stycken och sedan när vi kom hem så blev det popcorn. så hungrig var jag inte direkt. men salladsbulle var verkligen god.. Blir ju så gott när man inte ätit det på ett tag.

    SvaraRadera
  3. Om du e sugen på godis och inte vill äta popcorn så kan man typ smälta mörk choklad och blanda med torkad frukt och nötter och låta stelna som små praliner :) Mumsigt och nyttigt (i lagom mängd) :D

    Sen så måste man öva sig på att säga Nej :) Man behöver inte äta bara för att det finns. Du får träna framför spegeln och säga "nej nej nej" *hihi*

    SvaraRadera