lördag 29 januari 2011

¤¤¤ Soldusch ¤¤¤


Summan av kardemumman när det gäller solduschen är väl att jag inte kommer att göra det igen. Nu när det gått en vecka så ser jag verkligen smutsig ut! Måste försöka skrubba mig ikväll.

Dagen efter solduschen fick jag en konstig orange färg, inte smickrande, men det blev bättre efter en simtur. Då la sig färgen lite grann.
Ansiktet är väl i och för sig ganska så okej fortfarande men på kroppen är man mest flammig. Jag är mörkare i armveck, knäveck och under armarna. Är inte så snyggt när man tränar i bara linne. Ser aning kul ut.
Händerna är ju också GÖR fula. Men det kan bero på att jag är ganska så torr men jag tycker att jag är där och smörjar för jämnan men det hjälper ju inte!


Skulle behöva putsa mina ringar ser jag

På tal om ringar. Min förlovningsring (den översta) har alltid varit väldigt tajt. Därför har jag den överst då den liksom "låser" fast min vigselring. Igår satt jag och lekte lite med dom och provade dom på andra fingrar och helt plötsligt fick jag på mig bägge ringarna på tummen.
Hur är det möjligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar