torsdag 27 januari 2011

¤¤¤ Otroligt ¤¤¤

Att jag har gått ner i vikt efter en helg på SPA är ju helt fantastiskt. Jag höll inte inne på något utan åt och mådde bra. Smaskade både bröd, godis och chips.
Vågen visade igår 78,0 kg. En minskning på 0,5 kg. Sammanlagt -8 kg.

Träffade Marika för en fika idag och jag var riktigt sugen på en semla. Så därför tänkte jag unna mig det då jag inte har fikat på flera veckor. Jag och Thor delade på semlan. Tror iallafall att han åt mer än vad jag gjorde ;) 8 points för en halv semla!!! Men min dag har gått ihop. Är dock väldigt sugen på något gott nu.

Efter besök hos Marika får jag alltid inspiration till förändring i hemmet. Så ikväll efter barnen somnat gick jag ner i källaren och fortsatte måla den ena tripp-trapp stolen. Och det var faktiskt kul! Nu målade jag ju med den "riktiga" färgen så man såg resultat och i och med det blev det roligare.

1 kommentar:

  1. Grattis själv till minuset.Hur smala ska vi bli egentligen??? man undrar( hahaha)
    Längtar absolut till den 19:e. Jag är ute ungefär en gång vartannat år så det ska bli jätte roligt :)

    SvaraRadera