söndag 30 januari 2011

¤¤¤ Filmtips ¤¤¤

Här kommer filmtips igen. Känner att det var längesedan sist.
Och om sanningen ska fram så var det ju ett tag sedan som jag såg någon film.

Såg "The Tourist" med stjärnor som Angelina Jolie och Johnny Depp i huvudrollen OCH jag blev GRYMT besviken. Trodde verkligen att detta skulle vara SÅ bra. Jag menar, vad kan gå fel när två så stora stjärnor är med i samma film. Allt, uppenbarligen. Filmen var ganska så intetsägande den första timmen. Det hände absolut INGENTING. Slutet var bättre och man var ganska så förbryllad ett tag.
Inget bra betyg. En 2:a

För övrigt så är ju Angelina så SNYGG!

Är ju inte mycket för svenska filmer. Men om jag ska kalla mig filmnörd (vilket jag absolut inte gör själv) så måste man ju ha sett klassiker som "Sällskapsresan". Sagt och gjort, och jag är inte imponerad. Denna filmen var säkert jätte bra då, men jag gillar inte gamla filmer! Filmen får alltså inte kännas gammal. Skrattade dock högt åt både "Storchen" och "Korchen". Det var det bästa i hela filmen. Ha ha ha.
Betyg, en 2:a


2 kommentarer:

  1. Gomorron!!

    ja tänk så konstigt det är.En film som man var tokgalen i förr är inte detsamma nu.Peter kan se sånna filmer om & om igen men inte jag.Jag vill ha nytt & frächt.

    hihiiii...skrattar åt ditt bestämmda NEJ inför makens inredningsförslag...JAG är likadan. ;)
    Varför är det så att bara kvinnan i huset ska bestämma? Vad har vi för privilegier egentligen..hihiii..men jag tror det är likadant överallt.

    Älskar oxå Ektorp soffan/fotöljer.Vill ha men det får bli när barnen vuxit upp...hihiii..just nu letar jag efter en svart hörnskinnsoffa.det är det enda som funkar här :(

    Ha det bäst !
    kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Sådan tur att vi valde att se i rymden fins inga känslor istället för the Tourist när man ser din recension :-) KRAM <3

    SvaraRadera