torsdag 16 september 2010

¤¤¤ Inredningstjuv? ¤¤¤

Dom flesta vet att jag har en väldigt bra vän som heter Marika och hon är en hejare på stilen "Shabby chic". Kan gå i timtal i hennes hem och bara titta och försöka luska ut vad hon får alla ideér ifrån. Allt är så himla fint!
Marika ger alltid tips och råd och kommer med jätte bra ideér även till mitt hem och det är jag tacksam för. Men efter vårt sista besök hos henne snodde jag dock lite av hennes inredning rakt av. Direkt när vi kom hem satte jag mig vid Tradera och budade på väggord. Och jag vann dom!


Carpe Diem - Fånga dagen


Budskapet fick ta plats över hyllorna i vardagsrummet



Så att man tar rätt dörr ner till Källaren






Anders står vid rätt dörr när nöden inte har någon lag.

1 kommentar:

  1. Så skönt att "sno" stilen från någon annan så slipper man lägga ner tiden på allt letande :)

    SvaraRadera