torsdag 16 september 2010

¤¤¤ Ett gemensamt beslut, äntligen! ¤¤¤

Att det ska vara så svårt att enas om någonting? Eller i vårt fall så är det nog att vi blir snåla och därför inte kan bestämma oss för någonting. Åker iväg för att handla och kommer hem tomhänt, så tråkigt för det händer oss väldigt ofta.
Men igår satte vi oss både två och gick igenom olika hemsidor på jakt efter en torktumlare. Vi hade tittat på Elgiganten men vi tyckte att alla var så dyra. De som var något att ha kostade iallafall mellan 6 och 7000 kr. Saftigt tyckte vi. Men så när vi satt och surfade så hamnar vi på Elgiganten igen och ser att en utav dom tumlarna vi tittade på kostade 2000 kr mindre om man köpte den via nätet. Så efter lite prat angående märke och dylikt så bestämde vi oss för en Whirlpool för 4590 kr.

Efter installation och testkörning kan jag konstatera att jag är mycket nöjd.



Innan torktumlaren kom in. Grejer överallt.




Tvättstugan ser fortfarande inte mycket ut för världen men nu är det rent iallafall.




Dessa tvättmedelsburkar är köpta hos Tygladan.
Är helt kär i detta sköljmedel! Luktar gudomligt!
Har kört med lite olika lukter och märken och nu det sista hade jag Comfort men efter att ha testat Softlan byter jag inte märke igen.

1 kommentar:

  1. Bara så gött med tumlare!! Härligt att ni sparade in 2000 spänn :) När vi köpte vitvaror till köket så handlade vi nästan allt från tretti.se och hade plockat i varor i kundkorgen styckevis. Innan jag tryckte på "beställ"-kanppen så kollade jag en snabbis under fliken Erbjudanden o såg att de hade ett paketpris på en ugn och mikro, exakt det jag hade i kundkorgen, och sparade därigenom 1200 kr...sånt gör en riktigt glad :D

    SvaraRadera