fredag 17 september 2010

¤¤¤ Projekt hallen ¤¤¤



Anders hjälper till med det som jag tycker är svårt och tråkigt. Maskering!!!




Har hittat en brun färg som jag gillar. "Kakao" från Rusta




Den gröna färgen ska bort.
Tyckte den var snygg för två år sedan men nu är den SÅ passé enligt mig.
(Inser kanske att "pistage" var passé redan då)




Efter två strykningar har vi ett resultat.




Och jag är mycket nöjd.
Detta kommer ju att bli ingången till vårt sovrum inom en snar framtid.
Man kanske ska ha ett mysigt väggord över dörren?

3 kommentarer:

  1. Älskar den bruna färgen och skulle mer än gärna måla hela lägenheten i den... men det fick jag inte för K ;-)

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggare än den gröna! :D Ser ju redan väldigt schabby ut i hallen, bra jobbat :) Säger som du, kul med inredningsinlägg *weee*

    SvaraRadera
  3. Jätte fint Mia, å du får "sno" hur många ideér du vill. Kul att andra tycker om det man gör :-)
    Snygga väggord ;-)

    SvaraRadera