tisdag 31 augusti 2010

¤¤¤ När ska jag få tid till det?¤¤¤

Förutom film så är böcker en av mina stora passioner här i livet. Så väl som att läsa så gillar jag att samla på dom.
Tyvärr har böckerna fått ligga på hyllan (ha ha ha) ett tag nu. Det finns helt enkelt inte tid till att läsa. Det är så mycket annat som måste gå före.
Förr läste jag alltid innan jag skulle sova men nu när vi har Thor i vårat rum vågar vi ju knappt andas när vi ska krypa ner för natten. Han är så himla lättväckt och vaknar han då vid halv tolv tiden på kvällen så är det jätte svårt att få honom att somna om. Så jag väljer helt enkelt bort att läsa.
Men jag ser ett ljus i mörkret, jag tror att vi snart ska försöka flytta in Thor i Lokes rum. Vi får se hur det kommer att gå.

Hmmm Thor sover nu. Kanske ska försöka läsa lite?
Håller på med Camilla Läckbergs "Tyskungen".
Ska BARA ta hand om tvätten och plocka in och ur i diskmaskinen först.



Alla dessa underbara böcker bara står och väntar på att få bli lästa.

1 kommentar:

  1. Känner igen det där... när man väl får tid över så har man ingen lust, eller orkar inte ens öppna en bok. Jag har också ett gäng som ligger och väntar på att få bli lästa.

    SvaraRadera