tisdag 31 augusti 2010

¤¤¤ Min favoritsysselsättning är...¤¤¤

... att sova!!!
Uj uj uj! Jag älskar det! Finns absolut inget bättre eller skönare än att få sova.
Förr när jag jobbade natt kunde jag känna om jag hade en timme kvar innan jag var tvungen att åka till jobbet så var det ingen idé att försöka gå och lägga sig. Dels tar det lite tid för mig att somna och sedan tyckte jag att jag var tröttare efteråt.
Men nu! Åh! 5 minuter extra gör så enormt mycket. När älsklingen går upp på morgonen brukar jag kunna ligga kvar 30 - 40 minuter och det är guld värt. Nu har jag inga som helt problem med att somna om. Men det bästa av allt är nog att kunna gå och lägga sig mitt på dagen. Dessa härliga tupplurer har dock avstannat helt eftersom pojkarna sover på olika tider numera =(



Åh! Så underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar