tisdag 31 augusti 2010

¤¤¤ Nya projekt ¤¤¤

Eftersom man bor i hus så kommer man ALDRIG bli färdig med någonting. Det finns alltid nya saker man vill ha eller göra. Knappt har färgen hunnit torka på huset och jag har reda kommit på nya saker som jag vill ändra om.
Vi är förresten så gott som klara med huset. Lite "fin lir" kvar. Men för er som inte vet om vart vi missat så ser det i alla fall klart ut. =)

Nu är det tvättstugan som verkligen behöver få sig en make-over. Fy bubblan vad det ser ut där nere! Och när förhållanden är som dom är så är det heller inte roligt att städa. Så det skiter jag i rent ut sagt. Det är inte mycket som behöver göras för att det ska bli bra. Vi behöver en vit bänkskiva, en torktumlare och stativ till trådbackar.
That´s it!

Det räcker för mig.




Stativ med trådbackar från Ikea



Visst, en torktumlare drar en hel del ström. Men för oss som hänger upp blöt tvätt i källaren gör ju att allt känns fuktigt och kläderna torkar aldrig. Känns till och med som om kläderna tar lukt av att få hänga i tre dagar och ändå inte riktigt torkar.
Förstår ni att man bli trött?

En sak till som står på önskelistan är en ny dammsugare. Då kan våra gamla slitna sak få flytta ner till tvättstugan och göra lite nytta där.




Denna ska bara komma in i mitt hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar