onsdag 15 februari 2012

¤¤¤ Hej vänner ¤¤¤

Jo då allt är bara bra med mig. Livet har sin gilla gång och jag har faktiskt glömt av min blogg i några dagar.
Förutom jobb och träning så har jag hjälp till lite på bion här i grästorp. Vi har visat Mission Impossible 4. Har ju sett denna filmen två gånger nu och den var lika bra andra gången. En 4:a i betyg!

Jag följer mitt mål och håller mig till mina träningsdagar. Denna veckan blev det vattengympa i måndags och yoga igår. Dagen till ära fick bli en vilo dag men på torsdag är det dubbelpass igen.
Helgen är upptagen med jobb och festligheter. Barnvakten är fixad så vi kanske till och med kan få vara aningens illamående på söndagen ;)

Ska ändra min kost lite grann. Har den senaste tiden ätit en del proteinpulver , även som måltidsersättning. Men känner nu att jag vill se resultat på vågen så jag ska faktiskt gå tillbaka till min gamla diet, till viss del. Ska börja tänka som en viktväktare igen och äta god och sund mat. Den "dieten" har alltid fungerat på mig tidigare så varför inte nu igen?
Beställde lite nya träningskläder som jag fick hem idag och jag behöll faktiskt alltihop även fast linnet var aningens tajt och man såg alla skavanker. Vad fan! Jag jobbar ju på det! Och det syns att jag kommit en bit på vägen. Jag får vara stolt över det så länge. Så är det ju bara....
Har till och med tagit kort på mina nya kläder men Blogger vill visst inte vara med och ladda upp mina kort idag. Ni får helt enkelt vänta till senare tillfälle.

KYSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar