onsdag 8 februari 2012

¤¤¤ Att så lite kan göra så mycket ¤¤¤


Har inte tyckt att köket kommit sin fulla glans pågrund av kaklet vi har. Känns inte som att det riktigt gick att återfinna min stil med en brun och gul blomma som mönster. Så jag tog äntligen tag i saken. Hade ju tänkt att jag skulle målat och haft mig men hittade istället vinylahem.se på nätet och klickade hem dekorplast för en billig peng. Och nu är jag riktigt nöjd faktiskt! Att så lite kan förändra ett helt rum?


Innan 


Under tiden


Och efter

Blommorna blommar för fullt här hemma. När jag tittar på dom så får jag en pirrande känsla av att våren äntligen är på väg. Den känsla försvinner dock snabbare än fan själv när man tittar ut och känner att magen sjönk ända ner till tårna eftersom det nu har kommit ännu mera snö! ÅHHH! Jag vill ha sol och värme! Gärna nu!





I vintras fick ju Anders sig ett ryck och gjorde "julkalender" choklad. Han berättade uppenbarligen om detta för sin mamma för efter det så kom Anders hem med dessa fina små formar. Dags för mer choklad? Men så blev det inte. Formarna blev bortglömda i ett skåp tills jag stötte på dom häromdagen. Så jag tog fram en liten skål och la dom i. Så vackra och söta, tycker det är synd att dom ska  glömmas bort i ett skåp när jag kan njuta av dom i fulla drag. Hoppas nu bara inte svärmor vill ha tillbaka dom än på ett tag ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar