torsdag 2 februari 2012

¤¤¤ Härligt är det! ¤¤¤

Har fått umgås med goa Emelie denna vecka. Två promenader har vi lyckats att planera in och idag kom hon på mina pass. Även härliga Mi fick jag träffat på passet idag. Det är ju uppenbarligen under träning som det händer ;) Är det verkligen enda gång man kan få tid till att prata lite?


Emelie njöt en kort stund i solen.


Så här vackert var det ute den 1 februari


Efter den långa och kalla promenaden var det härligt att komma in till Emelie och få i sig lite varmt te.
 Gott var det också med smak av Karibien.



Träningen denna veckan :

Måndag: Promenad minst 1 timme
Tisdag: Body Balance
Onsdag: Promenad 1,5 timmar
Torsdag: Box och Body Balance
Lördag: Body Balance
Söndag: Yoga

Har aldrig provat på Yoga, eller ja, förutom det jag utövar i mitt Body Balance pass förstås. Men på söndag har jag bokat in min på duktiga Emmas pass. Ska bli kul att få gå på någon annans pass än mina egna.

Sammalagt denna vecka: 7 pass
Totalt sen v2: 25 pass
Alltså: Endast 35 pass kvar till 15 april. Jag tror faktiskt att jag kommer att lyckas med mitt mål. Som det ser ut nu iallafall ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar