måndag 2 januari 2012

¤¤¤ Min dag ¤¤¤

¤ Vaknade för att gå till jobbet.
¤ Jobbade och hämtade sedan barnen.
¤ Mös med Thor på magen en stund framför tv:n
¤ Lagade middag
¤ Handlade då syrran tittade in
¤ Hjälpte Anders med barnen efter duschen
¤ Pussade barnen god natt
¤ Körde ett Body Balance 55 pass
¤ Försökte trycka i mig tre stekta ägg, gick inte så bra :(
¤ Fortsatte att se på "Lord of the Rings"

Det var min dag i punkter. Ännu en avklarad. Nu får vi se vad nästa dag har i beredskap för mig.

Så här mysigt hade jag det under mitt träningspass.

Tänk vad bra jag har det som kan träna BB hemma. Att ha ett färdigt pass med underbar musik och stänga in mig i sovrummets lugna vrå (när barnen har lagt sig) är i allafall toppen.
Och release 55 är verkligen så bra! Kommer nog känns i kroppen imorgon att jag tränade idag. Men men... dags att dela upp passet och börja öva in låt för låt. Inte många veckor kvar innan allt ska visas upp.

Hörrni! BARA 59 träningspass kvar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar