lördag 31 december 2011

¤¤¤ Ska man skriva ut sina tankar? ¤¤¤

Dagens foto!

Dags att svettas lite. Spelar ingen roll vilken dag det är på året, man kan träna jämt!

Två goda gärningar är redan gjorda idag. Och klockan är inte ens ett ännu :)
Tog cykeln till träningen och gjorde ett en timmars gympa pass. Två flugor i en smäll liksom .

Det är bara en liten sak som grämer mig så här årets sista dag. Och egentligen vet jag inte om jag ska skriva ut detta. Att göra det offentligt. Samtidigt är ju min blogg som min dagbok där jag kan få ventilera mina känslor så här kommer det....
Jag är väldigt besviken på att jag inte vet vad mina vänner ska göra idag. Och att ingen av mina vänner har frågat vad vi ska göra. Jag brukar ALLTID vara ute i god tid och planera saker och ting, just detta året så gjorde jag inte för jag ville se vad det kom för erbjudande. Det enda (och absolut inte sämsta) erbjudandet kommer från Anders kompis som ska ha stor fest. Tyvärr är det svårt att ta med sig barnen dit så för mig tycker jag inte att det är något alternativ.
Jag anser att jag har många vänner. Några få står mig väldigt nära. Men just idag känns det som att jag har FÖR få vänner. Och jag känner mig väldigt ensam.

Tog ändå tag i saker och ting så vi ska äta middag hos Anders bror. Så vi kommer allt att få en fin Nyår iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar