lördag 31 december 2011

¤¤¤ Kan inte säga annat än att jag blir otroligt stolt! ¤¤¤

Detta mail fick jag till mig igår. Och jag blir så rörd! Tänk att ens hårda arbete kan inspirera andra :)

Hej Maria! Ville bara skicka till dig att jag beundrar dig skarpt i din motivation och målmedvetenhet! Varje gång jag läser om dina träningspass och ansträngningar inom jobbsökanden så känner jag en riktig "girlpower fighter" i dig! Jag ser dig just nu som min förebild, jag ska börja träna på allvar efter nyår. Undrar om du har några tips på vägen till mig? Jag tappar lätt motivationen i svåra tider eller andra motgångar..Har du tips på hur jag kan peppa mig där också? Slutligen vill jag verkligen gratulera dig för ditt jobb!Det förtjänar du Maria! I samma veva kan jag passa på att fråga dig hur du gick till väga för att få det jobbet som instruktör? Tror du det är möjligt för mig att söka? keep Up The Good Work Maria! Tycker du är riktigt häftig måste jag säga! 


Detta får mig att vila kämpa mycket mera!

 Så hejja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar