söndag 18 december 2011

¤¤¤ Julgodisets dag ¤¤¤

Efter att fått sova ut ordentligt efter en natts jobb så var det riktigt mysigt att kliva upp i ensamheten och njuta av att det var alldeles vitt ute. Anders hade tagit med sig barnen och åkt och grejat med bilen så jag tog på mig  och gick i väg till syrran där jag fick mina naglar fixade.
När middagen väl var lagad tog vi tag i lite julbestyr hemma. Glöggen värmdes och julmusik spelades och godiset tog form. Det blev gräddkola, wienernougat, hasselnörsfudge (aningen bränd i smaken), chokladbollar och mozartkulor. Sen fick jag även hjälp med köttbullarna. Känns skönt att vara ute i god tid. Jobbar hela nästa vecka och har ett antal träningspass så det är gott att vara lite förberedd.

Det är allt tur att jag har min syster ibland. Vi kan allt kivas som två vilda katter och vi kan båda vara envisa och sura länge. Men när det väl gäller, ja då finns vi där för varandra.





1 kommentar:

  1. Åh jag var så jäkla nervös av den där stirrande kameran bara haha.. men hoppas det går bra :) för dig med!! hur länge har du väntat? :) Kram!

    SvaraRadera