fredag 30 december 2011

¤¤¤ Grattis till min Älskling! ¤¤¤



Det blev inget firade för Anders i morse då jag var tvungen att sticka till jobbet. Men kalaset tillsammans med nära och kära blev istället vid femtiden. 
Jag försökte mig på något som jag aldrig gjort förut. Gjorde egen smörgåstårta! Och den blev SMASKENS! Sen syns det väl lite att det är ett hemmabygge med det tycker jag bara är charmigt :)


Anders var nöjd med sin dag. Vi avslutade den genom att börja titta på en av hans presenter. Nämligen den som var från mig. Köpte Blu-ray boxen med "Lord of the rings", Extended version. Och jag hade en väldigt tacksam make efteråt.
Ibland blir det ju bara SÅ rätt!



Vill passa på att gratulera Sofia Johansson och Lars Emanuelsson som fick en liten Agnes just idag. Vilken toppendag att födda bebis på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar