lördag 12 november 2011

¤¤¤ Vi hann med mycket idag ¤¤¤


Dagens foto får bli på Thor när vi lunchar hela familjen inne på McDonald´s på Överby.

Dagen började tidigt med lite jobb och sedan fick jag en mysfrukost med familjen. Inte alltid det händer, iallafall inte i veckan. Vi gjorde oss iordning och sedan bar det iväg in till stan.
Tänkte att vi skulle göra ordning för bättre förvaring i källaren. Som det är nu så har vi mest massor av olika hopplock som vi förvarar våra grejer i. Så vi köpte lite delar till en ny hylla. Bara 770 kr fattigare och då har vi väl ca 4 sektioner till att köpa. Men men ... vi får börja någonstans. Tar vi bara tag i detta snarast så kan jag ha lite koll på alla vinterkläder och skor som hänger det nere på och om vartannat.

Hälsade på min lille morfar på minneslunden idag. Det var väldigt fint där men jag saknade lugnet som jag ville skulle infinna mig. Jag hade en Thor som gapskrek i famnen på Anders så det förstörde mer eller mindre hela stämning, vilket var väldigt tråkigt då jag faktiskt kände att jag behövde lite tid med morfar. Tänker på honom jätte mycket nu. Dom senaste dagarna har varit jobbiga och jag får tårar i ögonen lite då och då. Saknar honom.





Vi blev bjudna på fika hemma hos Olsson och Maria. Det var mysigt och kul att få komma och träffa dom. Alldeles för längesen sist! Hoppas nu bara att dom kan komma till oss nästa helg.


Detta blev en lördag som var intensiv med två pojkar som skötte sig ypperligt mestadelen av dagen och som somnade nästa på stört när huvudet nådde kudden. Detta gjorde att jag och Anders hann med en film på kvällen. 


En "kall" komedi med Jim Carrey " Mr. Poppers pingviner" heter filmen och den var så där lite småmysig. Man listade ut filmen på ca 5 min men vad gör det, Jim är alltid bra. Betyg på denna film - 3:a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar