onsdag 16 november 2011

¤¤¤ Nu börjas det ¤¤¤

Dagens foto:


Det är inte roligt att ha hus när vintern och den bittra kylan anländer. Elräkningen kom och den hade höjts med ca 1000 kr. OCH den kommer att höjas BETYDLIGT innan vi återgår till den härliga och ljumna våren. Allt sparkapital man sparat på sig under året försvinner i ett litet nafs. Det är inte roligt OCH vi behöver verkligen fixa detta. Men inga pengar att investera med, betyder inga mindre räkningar för vår del.

Idag hälsade jag vår nya instruktör Elsa välkommen. Hon ska hålla i zumba på Hälsoborgen, onsdagar kl 19. Var med och provade på hennes pass idag och nu ångrar jag nästan lite att jag inte ska fortsätta med mitt powerdance. DET ÄR JU SÅ KUL ATT DANSA! Använder ju en hel del av rörelserna och stegen som finns med i zumban i mitt pass så det var riktigt roligt. OCH det var lika kul att vara mitt i gruppen som att stå för framför gruppen.



Har jobbat hela veckan. Kommer att vara ledig på fredag :) och jag har börjat kl åtta varje morgon. Vill bara säga att det gör så OTROLIGT mycket att få sova till halv sju istället för halv sex (när jag börjar sju). Jag har känt mig betydligt piggare under dagen och det har varit lättare med barnen. Så det kan jag tänka mig att fortsätta med. Hoppas på jobb nästa vecka också. Håller tummarna för att jag kommer att få samtal imorgon, senast fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar