tisdag 29 november 2011

¤¤¤ Lite vardag ¤¤¤

Dagens foto:
Nu tändas tusen juleljus...
I mitt fall bara 4 stycken men nu är vi snart på väg in i december och julen närmar sig med stormsteg.
Här kommer det att tändas ljus dagligen.

Fick lite vardagsmotion igår då bilen vägrade starta för mig på morgonen. Jag har absolut inget emot att gå och lämna barnen på dagis.... om det är planerat. Blev smått hysterisk då jag steg utanför huset 06:10 och bilen inte startade och jag skulle vara på jobbet 06:30. Ger ju inte direkt bra intryck att komma försent men ibland så går det ju inte att lösa på andra sätt. En kvart försenad blev jag och det kunde ju givetvis varit värre.

Har inte tränat på en vecka, har faktiskt inte haft något pass sedan förra tisdagen och jag känner av det direkt. Jag känner mig tjockare, vågar inte äta allt det där goda som jag äter när jag tränar och kläderna sitter helt fel. Men nu så har jag fått in tre dagar denna vecka, kanske fyra. Beror på vad anders säger och om han vill träna.
Jag fick inte vara med på mitt boxpass idag då det var jämt. Passade på att simma lite efter passet och det är riktigt härligt! Skall göras oftare, om det finns tid.


Har en hel del jobb just nu. Jag ska absolut inte klaga för detta trodde jag väl inte skulle hända men jag är mer än nöjd. 
Gick dock inte upp med ett leende idag när klockan ringde 05:10. USCH vad tungt det var! Hoppas morgondagen blir lättare. Det är klart... med ett jobb som man trivs med blir allt så mycket enklare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar