söndag 27 november 2011

¤¤¤ 1:a Advent ¤¤¤

Dagens foto:

När vi ändå var ute och handlade så passade vi på att äta. En kycklingtoast från "Briggen" fick det bli för min del. Tyckte dock inte att den var värd att betala 109 kr för.


Började dagen med jobb och det var en fruktansvärt regnig 1:a advent som jag begav mig ut i. Det är ju iallafall tur att det inte snöar nu när det blåser så förbaskat mycket.

Efter jobbet spenderades dagen med älsklingen, pappa och syrran då vi åkte in till stan för att julshoppa lite. " Beginners" hade en outlet så barnens julklappar är så gott som färdiga och det känns ganska så skönt. Bara resten kvar....

Imorgon är en ny dag och inte vilken dag som helst. EN jobbdag på BEMANNINGEN och jag är så otroligt glad över att jag fått chansen att få in en fot där. Provade ju på i fredags och jag har verkligen önskat att denna helgen skulle gå fort så att jag kunde få komma tillbaka och fortsätta.
Så när klockan ringer 05:00 så kommer jag att studsa upp ur sängen med ett leende.



 Hyacinterna i denna storlek är som finast enligt mig. 
Det är synd att dom inte doftar när dom inte slagit ut.


Denna stora fina stjärna kommer från Rusta och kostade endast 199 kr. Mycket prisvärt då den faktiskt täcker HELA fönstret. Behöver dock ha en starkare lampa då det knapp lyser igenom något nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar