lördag 12 november 2011

¤¤¤ AJ AJ AJ! ¤¤¤

Som ett brev på posten dök den upp, den där jädrans benhinneinflammationen. Men det är egentligen inte så konstigt. Efter tre dagar med en MASSA spring i ett stort hushållskök i träskor så mådde väl mina ben inte så bra.
På fredagen trodde jag ett tag att jag skulle amputera hela benet. Vad jag än gjorde så brände det som eld på framsida vristen.
När jag vaknade på lördagsmorgon kände jag av det lite grann men ju mer dagen gick så försvann värken och nu är den nästan borta. VÄLDIGT KONSTIGT! Men gud! så skönt. Med tanke på att jag har två pass imorgon så passar det sig inte så bra just nu att bli liggandes hemma.
Jag ska givetvis vara väldigt passiv på passen och bara göra det som är mest nödvändigt att visa.
Det kan bli svårt men men....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar