söndag 2 oktober 2011

¤¤¤ Mycket glad men trött ¤¤¤

Tre mycket hektiska, kämpiga, fantastiska dagar är över.
Jag är hemma igen och jag är så stolt över mig själv. Jag har upplevt och klarat av saker som jag inte trodde jag skulle klara. Och jag fick en sak bevisat för mig efter denna helgen. Men behöver inte ALLTID misslyckas bara för att man är den tjockaste i gruppen.
Ända sen jag var liten är det denna syn jag har på mig. Att jag är tjock och att jag inte duger.

Men vet ni vad?
Jag klarade utbildningen! Jag får börja ha klasser i Body Balance imorgon om jag vill.

Men det ska jag givetvis inte. Passet sitter inte ännu på långa vägar så det är bara att fortsätta öva. Men snart så.... det kommer bli så kul!

För en gångs skull ser jag inte på träningen som ett sätt att gå ner i vikt. Genom Balance ser jag det som ett sätt att bygga och stärka kroppen. För det kan jag lova, jag kommer att bli stark! Eller starkare ;)

1 kommentar:

  1. Är så glad för din skull! Grattis och lycka till med ditt första BB-pass (som inte har med barnbörd att göra dårå) :) Kram!

    SvaraRadera