tisdag 4 oktober 2011

¤¤¤ Älskar BOX! ¤¤¤

Vi var en hel del folk på mitt boxpass idag och det var superkul! Tyvärr var vi jämt antal så jag fick stå och gapa lite vid sidan men vad gör väl det. Jag får ge mer på mitt Powerdance pass imorgon.

Fick förfrågningar om när jag ska börja med mitt Body Balance pass och jag vill börja när som helst. Tyvärr känns det bara som att tid inte riktigt infinner sig. Jag behöver ju verkligen öva på passet. Koreografin måste ju bara sitta som en smäck!
Att träna på Powerdance och dansa hemma i vardagsrummet med två små killar är inte svårt, dom dansar också. Men att få ro till ett Balance pass med två vildingar känns stört omöjligt. Men men vi får se vad tiden utvisar.
Torsdag kväll kanske jag kan få liten egen tid borta på badet, vem vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar